About Us
History & Vision & Mission
Values & Corperate Culture
Organization Structure
Roles & Duties
แผนปฏิบัติการกองกฎหมาย
คณะกรรมการที่เกี่ยวข้อง
Overall Operation
Services
Litigation and Legal Act Section
Discipline Appeal and Complaints Section
Disciplinary Procedure
Ethical Procedure
Appeal & Complaints
Repayment
ระบบติดตามเรื่องร้องเรียนและประเมินผล
หน่วยจัดการเรื่องร้องเรียน
Law and Case study,
กฎหมาย ระเบียบ หลักเกณฑ์ต่างๆ ของ มข.
Law Article
การไกล่เกลี่ยข้อพิพาท
เอกสารแจ้งเวียนจากกองกฎหมาย
Law and Related Principle about Covid-19 Situation
กฎหมายและหลักเกณฑ์เกี่ยวกับกฎหมายคุ้มครองข้อมูลส่วนบุคคล
News & Activities
Contact Us
Language:
English
Thai
Sign in
Welcome!
Log into your account
your username
your password
Forgot your password?
Password recovery
Recover your password
your email
Search
Law Division KKU
About Us
History & Vision & Mission
Values & Corperate Culture
Organization Structure
Roles & Duties
แผนปฏิบัติการกองกฎหมาย
คณะกรรมการที่เกี่ยวข้อง
Overall Operation
Services
Litigation and Legal Act Section
Discipline Appeal and Complaints Section
Disciplinary Procedure
Ethical Procedure
Appeal & Complaints
Repayment
ระบบติดตามเรื่องร้องเรียนและประเมินผล
หน่วยจัดการเรื่องร้องเรียน
Law and Case study,
กฎหมาย ระเบียบ หลักเกณฑ์ต่างๆ ของ มข.
Law Article
การไกล่เกลี่ยข้อพิพาท
เอกสารแจ้งเวียนจากกองกฎหมาย
Law and Related Principle about Covid-19 Situation
กฎหมายและหลักเกณฑ์เกี่ยวกับกฎหมายคุ้มครองข้อมูลส่วนบุคคล
News & Activities
Contact Us
Language:
English
Thai
Sign in
Welcome! Log into your account
your username
your password
Forgot your password? Get help
Password recovery
Recover your password
your email
A password will be e-mailed to you.
หน่วยจัดการเรื่องร้องเรียน
เอกสารที่เกี่ยวข้อง
คู่มือการจัดการเรื่องร้องเรียนและการแจ้งเบาะแสการทุจริตประพฤติมิชอบ
แนวปฏิบัติของผู้ปฏิบัติงานรับเรื่องร้อง
แบบฟอร์มประเมินความพึงพอใจ
Post Views:
1,590